Ostatnie miesiące w SGH były wyjątkowo intensywne w obszarze współpracy międzynarodowej. Rozwijaliśmy sieć zagranicznych uczelni partnerskich, wzmacnialiśmy kompetencje pracowników w zakresie
W obszarze zarządzania uczelnią często sięgamy po dobre wzorce z krajowego i międzynarodowego środowiska akademickiego, ale również wspieramy inne uczelnie, dzieląc się wypracowanymi rozwiązaniami
Ani się nie obejrzeliśmy, a kolejny rok akademicki dobiegł końca – no, prawie, bo pozostał jeszcze ostatni weekend studiów niestacjonarnych magisterskich. Wierzę, że kolejny rok uda nam się spędzić
Jakie powinno być nowoczesne przywództwo i przywódcy, doświadczeni rzeczywistością zarządzania organizacją w kryzysie, czyli w czasie pandemii koronawirusa? Jak zmienili się pracownicy i sami liderzy
Można zaryzykować twierdzenie, że od 1 października 2021 roku rozpocznie się nowy etap funkcjonowania Szkoły Doktorskiej. Wyznacznikiem zmiany są istotnie zmodyfikowane dwa kluczowe dokumenty
W obszarze nauki nadal priorytetem jest przygotowanie do ewaluacji, która ma nastąpić w przyszłym roku – pisze w cyklu „Z gabinetów władz SGH” prorektorka ds. nauki prof. Agnieszka Chłoń-Domińczak.
Jeden z ostatnich wpisów dotyczył naszych postępów w cyfryzacji procesów administracyjnych, czas zatem przyjrzeć się w tej perspektywie także naszym działaniom wspierającym procesy dydaktyczne i coraz
28 kwietnia Senat SGH przyjął uchwałę w sprawie strategii rozwoju uczelni na lata 2022-2032. Przyjęcie tego dokumentu jest zwieńczeniem kilkumiesięcznej intensywnej żmudnej pracy wielu osób, ale i
Persowie zwykli mawiać: „łagodne wiatry nie wychowują dzielnych żeglarzy”. Przysłowie to nabiera szczególnej aktualności obecnie, w trzecim semestrze kształcenia w warunkach pandemii.
W kwietniu w dydaktyce zaczyna się czas wytężonej, intensywnej pracy, finalizacji spraw trudnych i wymagających. Dzięki współpracy wielu osób i jednostek organizacyjnych procesy te przebiegają