![Najlepszy artykuł z zakresu „International Marketing” na zdjęciu prof. Marzanna Witek-Hajduk i dr Anna Grudecka](/sites/gazeta.sgh.waw.pl/files/styles/width_col_8/public/2022-01-05-Marzanna-Witek-Hajduk-Anna-Grudecka.png?itok=Gi_mMUrJ)
Artykuł prof. dr hab. Marzanny K. Witek-Hajduk i dr Anny Grudeckiej z Katedry Biznesu Międzynarodowego, Kolegium Gospodarki Światowej pt. „Consumer intentions to purchase on foreign multi-sided digital platforms: A context of the COVID-19 pandemic” uznano za najlepszy artykuł z zakresu „International Marketing”.
Artykuł został wygłoszony na międzynarodowej konferencji 47th EIBA Annual Conference „Firms, Innovation & Location: Reshaping International Business for Sustainable Development in the Post-Pandemic Era”, organizowanej przez European International Business Academy oraz Universidad Compulense Madrid w dniach 10–12 grudnia 2021 roku w Madrycie.