Projekt „Wykładowcy SGH z PO WERem” zakończony

SGH zakończyła realizację dwuletniego projektu „Wykładowcy SGH z PO WERem” nastawionego na podniesienie innowacyjnym kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich.

SGH zakończyła realizację dwuletniego projektu „Wykładowcy SGH z PO WERem” nastawionego na podniesienie innowacyjnym kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich. W projekcie wzięło udział 137 nauczycieli akademickich SGH (początkowo zakładano uczestnictwo 119 osób). 134 osoby uczestniczyły w dwóch szkoleniach, zaś 3 osoby w jednym szkoleniu.

Zrealizowano 23 szkolenia, w tym 6 szkoleń zagranicznych. Łącznie zorganizowano 30 grup szkoleniowych w następujących obszarach:

  • innowacyjnych umiejętności dydaktycznych – metody pracy dydaktycznej,
  • innowacyjnych umiejętności dydaktycznych – angażujące formy kształcenia się oraz wspierania studentów w rozwoju,
  • innowacyjnych umiejętności dydaktycznych – komunikatywność wykładowców SGH,
  • prowadzenia dydaktyki w języku obcym – kadra naukowo-dydaktyczna,
  • prowadzenia dydaktyki w języku obcym – lektorzy,
  • umiejętności informatycznych – wykorzystanie narzędzi IT w dydaktyce,
  • umiejętności informatycznych – wykorzystanie danych (Big data i IT) w dydaktyce.

Dokonano także zmian w 70 sylabusach, aby zapewnić trwałość wdrożenia kompetencji do pracy dydaktycznej w przyszłych latach. Przedsięwzięcie koordynowało Centrum Otwartej Edukacji SGH. Informacje na temat projektu można znaleźć na stronie http://sgh.waw.pl/power-kadra.

Projekt „Wykładowcy SGH z PO WERem” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Priorytet III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.4 Zarządzanie w instytucjach szkolnictwa wyższego. Projekt realizowany był w okresie 01.04.2017–31.03.2019.