Studenci kierunku zarządzanie projektami najlepsi w Polsce

9 maja 2023 r. International Project Management Polska oraz IPMA Young Crew ogłosiły wyniki krajowego etapu międzynarodowego konkursu zarządzania projektami IPMA PROJECT MANAGEMENT CHAMPIONSHIP 2023.

W finale sześć zespołów, w tym cztery z SGH, zmierzyły się ze studium przypadku z zakresu zarządzania projektami, które polegało na zaplanowaniu programu preinkubacji studenckiej przewidzianego do realizacji we współpracy z globalnym przedsiębiorstwem. Studium przypadku wymagało w tym zakresie zdefiniowania celów, produktów i zadań projektu, rozpoznania jego otoczenia strategicznego, analizy ryzyka projektu, jak również rejestru interesariuszy i innych niezbędnych informacji.

W rezultacie rywalizacji konkursowej wszystkie trzy medalowe miejsca trafiły do zespołów studentów kierunku zarządzania projektami ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jury konkursu (PM Professionals z IPMA Polska) przyznało pierwsze miejsce i zaszczyt reprezentowania Polski w finale ogólnoświatowym PMC w Walencji zespołowi w składzie: Urszula Grabarska, Agata Jancelewicz, Kinga Bajon oraz Ewelina Życińska.

Srebro i miejsce drugie zdobył zespół w składzie: Marcel Kępski, Wiktoria Kulesza, Aleksandra Sypuła oraz Tomasz Kamiński.

Oceną Jury brąz trafia do trzeciego zespołu SGH, czyli Joanny Szymańskiej, Julii Drewienkowskiej, Marty Jagodzińskiej i Magdaleny Pakuły.

Nie zapominamy też o czwartym zespole SGH, który też brał udział w finale, ale dla którego zabrakło miejsca na podium. W składzie: Michał Grabowski, Jakub Smętek, Aleks Czajka, Wiktor Mielniczuk  

Opiekunem zespołów jest dr hab. Paweł Wyrozębski, prof. SGH z Katedry Zarządzania Projektami Instytutu Zarządzania SGH.

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy!

Więcej informacji
 


IPMA PROJECT MANAGEMENT CHAMPIONSHIP jest skierowany do studentów studiów stacjonarnych związanych z zarządzaniem projektami. Celem konkursu jest zaangażowanie studentów w ten obszar biznesu, zainteresowanie profesjonalnym zarządzaniem projektami na poziomie krajowym i międzynarodowym, a także rozwijanie dialogu, dzielenie się wiedzą i know-how między nauką a biznesem świat.