W czwartek 25 czerwca odbyła się szósta debata online z cyklu #CzwartkoweSpotkaniaSGH. Tym razem nasz ekspert oraz gość rozmawiali o szansach na lepszą promocję polskich marek i produktów za granicą.
Jak skutecznie promować polskie produkty? Jaka jest ocena dotychczasowych strategii promocyjnych? Co to jest patriotyzm konsumencki i czy ma sens ekonomiczny z perspektywy producentów i konsumentów? Czy oznaczenie „Made in Poland” jest czynnikiem zwiększającym sprzedaż czy obciążeniem? Jak kształtować wizerunek kraju i promować Polskę za granicą?
Na te i na inne pytania odpowiedali zaproszeni eksperci, prof. Bogdan Mróz z SGH i Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” w ramach „Czwartkowych Spotkań SGH”. Zapraszamy do obejrzenia retransmisji spotkania.
Polecamy również rozmowę z prof. Bogdanem Mrozem na łamach Gazety SGH: Prof. Mróz: nie wystarczy dobry produkt, potrzebna bardzo intensywna promocja.