Zachowania konsumentów w dobie pandemii
Zapraszamy na III webinarium organizowane przez Instytut Zarządzania SGH pt. „Zachowania konsumentów w dobie pandemii”, które odbędzie się 26 maja o godzinie 15.00 na kanale YouTube SGH (link).
Zmiany w organizacji życia gospodarczego i społecznego spowodowane pandemią COVID-19 dotknęły wszystkich obszarów funkcjonowania człowieka. Mimo, iż większość debaty publicznej w tym zakresie zdominowała perspektywa ograniczeń działalności gospodarczej z perspektywy przedsiębiorstw, wydaje się, iż nie mniej doniosłą jest perspektywa konsumenta. Pandemia i związane z nią restrykcje ograniczyły możliwości nabywania różnych dóbr i usług oraz spowodowały istotne zmiany w codziennym funkcjonowaniu konsumentów i gospodarstw domowych.
W tym kontekście warto odpowiedzieć m.in. na następujące pytania:
- Jak pandemia wpłynęła na zachowania i preferencje konsumentów?
- Czy pandemia ograniczy konsumpcjonizm i przyczyni się do racjonalizacji konsumpcji?
- Jakie trendy pojawiły się w czasie pandemii?
- Jakie zmiany w strukturze konsumpcji nastąpiły w czasie pandemii?
- Jaki jest wpływ pandemii na procesy digitalizacji konsumpcji i rozwój e-commerce?
W spotkaniu udział wezmą:
- Andrzej Musiał, starszy konsultant w firmie KPMG, oraz
- prof. Bogdan Mróz z Katedry Badań Zachowań Konsumentów SGH.
Rozmowę poprowadzi Bartosz Majewski, dyrektor Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii SGH.
Zapraszamy do śledzenia transmisji oraz zadawania pytań ekspertom.