Wydarzenia

Zachowania konsumentów w dobie pandemii

Seminarium
Data wydarzenia:

Zapraszamy na III webinarium organizowane przez Instytut Zarządzania SGH pt. „Zachowania konsumentów w dobie pandemii”, które odbędzie się 26 maja o godzinie 15.00 na kanale YouTube SGH (link).

Zmiany w organizacji życia gospodarczego i społecznego spowodowane pandemią COVID-19 dotknęły wszystkich obszarów funkcjonowania człowieka. Mimo, iż większość debaty publicznej w tym zakresie zdominowała perspektywa ograniczeń działalności gospodarczej z perspektywy przedsiębiorstw, wydaje się, iż nie mniej doniosłą jest perspektywa konsumenta. Pandemia i związane z nią restrykcje ograniczyły możliwości nabywania różnych dóbr i usług oraz spowodowały istotne zmiany w codziennym funkcjonowaniu konsumentów i gospodarstw domowych.

W tym kontekście warto odpowiedzieć m.in. na następujące pytania:

  • Jak pandemia wpłynęła na zachowania i preferencje  konsumentów?
  • Czy pandemia ograniczy konsumpcjonizm i przyczyni się do racjonalizacji konsumpcji?
  • Jakie trendy pojawiły się w czasie pandemii?
  • Jakie zmiany w strukturze konsumpcji nastąpiły w czasie pandemii?
  • Jaki jest wpływ pandemii na procesy digitalizacji konsumpcji i rozwój e-commerce?

W spotkaniu udział wezmą:

  • Andrzej Musiał, starszy konsultant w firmie KPMG, oraz
  • prof. Bogdan Mróz z Katedry Badań Zachowań Konsumentów SGH.

Rozmowę poprowadzi Bartosz Majewski, dyrektor Centrum Przedsiębiorczości i Transferu Technologii SGH.

Zapraszamy do śledzenia transmisji oraz zadawania pytań ekspertom.

Lokalizacja
online (YouTube)
Organizator
Instytut Zarządzania SGH