Rozmowy o przywództwie z Magdaleną Kotlarczyk, Google Polska

12 kwietnia na YT premierę miała ósma rozmowa rektora SGH, prof. Piotra Wachowiaka z cyklu „Rozmowy o przywództwie". Gościnią  spotkania była Magdalena Kotlarczyk, szefowa Google Polska.

Magdalena Kotlarczyk karierę zawodową rozpoczęła w firmie Procter &Gamble. W latach 1998-2001 pracowała tam jako asystentka kierownika marki, następnie – w Warszawie, Genewie i Londynie – jako menedżer marek z segmentu zdrowia i higieny. W roku 2007 została kierownikiem Grupy Planowania Komunikacji i Marketingu Cyfrowego w Europie Środkowej. W roku 2011 przeszła do spółki Google Polska na stanowisko dyrektora w sektorze marek przemysłowych. W roku 2015 została liderem sektora e-commerce, sprzedaży detalicznej i eksportu.  
W roku 2016 pracowała w siedzibie Googla w Mountain View w Kalifornii. Od roku 2017 do roku 2021 była szefową sprzedaży w Google Polska.

Na czele polskiego oddziału firmy Google stanęła w lipcu 2021 roku.      

Jak realizuje się w roli liderki w największej światowej firmie technologicznej? Czego, wchodząca na rynek pracy Generacja Z uczy współczesnych liderów i dlaczego warto słuchać ich głosu? 
Marzenia o kosmosie? Czemu nie! Jak twierdzi rozmówczyni: „Trzeba wiedzieć czego się chce i konsekwentnie do tego dążyć".

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy!

 

„Rozmowy o przywództwie” to cykl rozmów rektora SGH, prof. Piotra Wachowiaka ze znanymi i cenionymi liderami świata biznesu. Nagrania są co dwa tygodnie publikowane na kanale SGH w serwisie YouTube 

"Chcę, aby liderzy świata biznesu opowiedzieli, o tym, jak zmienia się idea współczesnego przywództwa, jakie cechy powinien posiadać nowoczesny przywódca i w jaki sposób powinien wspierać zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa, a także tworzyć etyczne i przyjazne środowisko pracy" – mówi rektor. 

Wszystkie dotychczas zrealizowane odcinki programu znajdują się TU.