Makarony Polskie SA w Klubie Partnerów SGH

Autor

28 października w Klubie Partnerów SGH powitaliśmy kolejną firmę – Makarony Polskie SA. Z tej okazji rektor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, prof. Piotr Wachowiak wraz z prezesem Zenonem Daniłowskim odsłonili pamiątkową tabliczkę z nazwą firmy.

Makarony Polskie SA to jeden z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się producentów makaronu w Polsce, z bogatymi tradycjami i długoletnim doświadczeniem. Firma działa na rynku nieprzerwanie od 1998 r. Od kwietnia 2007 r. akcje Spółki notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. 

Makarony Polskie SA są 25. firmą w gronie partnerów SGH.

Podczas uroczystości, rektor SGH, prof. Piotr Wachowiak podkreślił strategiczne znaczenie współpracy z biznesem:

Współpraca z biznesem dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie jest bardzo istotna. Dzięki niej możemy wykorzystywać badania naukowe w praktyce, a także oferować naszym studentom jeszcze bardziej interesujące zajęcia oraz umożliwić staże i pracę. Cieszę się, że dziś do grona naszych partnerów dołączyła stabilna, notowana na giełdzie, dynamicznie rozwijająca się firma, jaką są Makarony Polskie SA. 

Prezes Zenon Daniłowski, który jest także absolwentem SGH (wtedy SGPiS), powiedział:

Makarony Polskie jako firma średnia są bardzo ciekawym miejscem pracy. Mam nadzieję, że absolwenci SGH, dzięki działalności naszej firmy w Klubie Partnerów, będą się interesowali rozwojem karier także w średnich przedsiębiorstwach. To bardzo dobre miejsca pracy, które mogą zagwarantować rozwój i sukces zawodowy. Jako absolwent SGH jestem zaszczycony, że firma, którą reprezentuję, od dziś będzie członkiem Klubu Partnerów SGH.
 

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie od 1998 r. – w ramach Klubu Partnerów SGH – współpracuje z czołowymi przedsiębiorstwami i instytucjami, które deklarują wolę i gotowość wsparcia jej w dążeniu do wzmocnienia pozycji wiodącej uczelni biznesowo-ekonomicznej w Polsce.

W gronie partnerów SGH znajdują się największe firmy sektora finansowego, firmy branży FMCG oraz giganci rynku technologicznego.

Wszyscy członkowie Klubu, realizując swoje strategie biznesowe, współpracują z SGH w wielu obszarach, takich jak employer branding i rekrutacja, edukacja i nauka, wzmacnianie potencjału SGH oraz projekty społeczne. Nadrzędnym celem współpracy jest połączenie nauki i edukacji ze światem praktyki gospodarczej, a dzięki temu lepsze wykorzystanie posiadanych przez obie strony zasobów i możliwości.