Dwoje absolwentów SGH laureatami konkursu IAB-SGH na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego
Dwoje absolwentów SGH – Aleksandra Zagajewska i dr Piotr Kaczka – zostało laureatami konkursu IAB-SGH na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego.
Mgr Aleksandra Zagajewska jest absolwentką kierunku e-biznes. Promotorem jej pracy była dr Sylwia Sobolewska z Zakładu e-Biznesu, Instytut Informatyki i Gospodarki Cyfrowej, Kolegium Analiz Ekonomicznych.
Dr Piotr Kaczka jest absolwentem studiów podyplomowych Marketing Internetowy. Promotorem był dr Jacek Wójcik również z Zakładu e-Biznesu.
„To wyróżnienie jest dla mnie zaszczytem. W swojej pracy magisterskiej pt. <<Uzależnienia cyfrowe pokolenia Z>> poddałam wielowymiarowej analizie problem uzależnień i zagrożeń cyfrowych wśród młodego pokolenia. Jestem absolwentką e-biznesu oraz kierunku lekarskiego, która łączy pasje do marketingu, nowych technologii oraz psychiatrii, stąd temat jest mi szczególnie bliski –mówi Gazecie SGH – życie uczelni laureatka.
– Doskonale zdaję sobie sprawę z rosnącej roli zdrowia psychicznego w dobie dynamicznego rozwoju technologii. Wierzę, że firmy działające na platformach cyfrowych odgrywają niemałą rolę w kształtowaniu bezpiecznych i odpowiedzialnych praktyk w sieci. Docenienie pracy jest dowodem na to, że podjęty przeze mnie temat jest nie tylko aktualny, ale także wymaga dalszej dyskusji. Jestem zmotywowana do kontynuowania badań w tym obszarze i podejmowania działań mających na celu tworzenie bezpieczniejszej i bardziej zrównoważonej przyszłości w świecie cyfrowym".
Aleksandra Zagajewska wyraziła wdzięczność dr Sylwii Sobolewskiej „za nieocenione wsparcie podczas całego procesu tworzenia pracy i zachęcenie do udziału w konkursie".
Poniżej komentarz laureata na fanpage'u tych studiów na Facebooku:
„Nagroda w konkursie DIMAQ Uni na najlepszą pracę podyplomową z marketingu internetowego jest dla mnie ogromną nobilitacją ze strony ekspertów Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i pięknym ukoronowaniem 34 lat edukacji w obszarze 7 fakultetów.
Sukces ten nie byłby możliwy bez wsparcia wielkich i pięknych osobowości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie – doktora Jacka Wójcika, promotora niniejszej pracy, oraz dr. hab. Tymoteusza Doligalskiego, prof. SGH, za co serdecznie pragnę im w tym miejscu podziękować.
Ufam też, iż treść niniejszej pracy podyplomowej, zatytułowanej: <<Strategie pozyskiwania klientów internetowych dla marki premium w obszarze napojów funkcjonalnych>> stanie się użyteczną wytyczną do efektywnych działań w projektowaniu skutecznych strategii marketingu cyfrowego innych podmiotów z obszaru napojów funkcjonalnych i pokrewnych".
Więcej informacji na stronie.