Badanie TOP MARKA 2023: SGH trzecią najsilniejszą marką w kategorii „Uczelnie”
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie jest jedną z najsilniejszych marek w prasie, internecie i mediach społecznościowych. Kolejny rok z rzędu SGH zajęła 3. miejsce w rankingu branżowym „Uczelnie” – wynika z badania TOP MARKA 2023.
O sile marki stanowią dwa stworzone na potrzeby rankingu wskaźniki: wskaźnik impact – szacujący dotarcie informacji w oparciu o dane dotyczące konsumpcji danego medium oraz indeks sentymentu, oceniający jakość przekazu, a także ogólna liczba publikacji.
W rankingu TOP MARKA 2023 w kategorii „Uczelnie” SGH kolejny raz znalazła się na 3. miejscu, tuż za Uniwersytetem Warszawskim (1. miejsce) i Uniwersytetem Jagiellońskim (2. miejsce). Na kolejnej pozycji uplasował się Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (4. miejsce) i Politechnika Warszawska (5. miejsce).
Zestawienie „Top Marka” to największa na polskim rynku analiza medialności brandów; objęło materiały z prasy, internetu i social mediów opublikowane w okresie od 1 lipca 2022 roku do 30 czerwca 2023 roku – łącznie 46,6 mln materiałów, w tym ponad 1,5 mln tekstów prasowych, 15,8 mln publikacji internetowych i 28,3 mln postów w mediach społecznościowych. Zestawienie przygotowują magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.